Výměna a vrácení zboží

Výměna a vrácení zboží

Pokud vám zakoupené zboží nevyhovuje, nezoufejte! Do 21 dnů vám garantujeme výměnu za jakékoliv jiné zboží nebo vrácení bez udání důvodu! Zboží nesmí být otevřeno, použito a nijak poškozeno. U zboží nesmí být odstraněna ochranná fólie pod víčkem. Při výměně či vrácení zboží postupujte následujícím způsobem, urychlíte tím vyřízení vaší žádosti:

Při výměně

  1. Učiňte novou objednávku na zboží, o které máte zájem místo původně objednaného. Pokud se cena nové objednávky bude lišit od hodnoty vráceného zboží, přeplatek vám bude vrácen na účet a případný doplatek doúčtován.
  2. Při objednávání v posledním kroku pokladny e-shopu zaškrtněte pole VÝMĚNA ZBOŽÍ.
  3. Vytiskněte si návratkový formulář, který naleznete v této sekci výše. Ve formuláři uveďte číslo nově vytvořené objednávky (číslo objednávky zjistíte v potvrzovacím e-mailu).
  4. Kompletně vyplněný formulář zašlete spolu se zbožím a kopií původní faktury jako obyčejnou pojištěnou zásilku bez dobírky na adresu Tamto, s.r.o., Mikuláškova 529/1, 674 01 Třebíč. Prosím NEZASÍLEJTE zboží jako balík na poštu.

Při vrácení

  1. Vytiskněte si návratkový formulář, který naleznete v této sekci výše.
  2. Formulář vyplňte a uveďte číslo účtu, kam chcete zaslat peníze za vrácené zboží.
  3. Vyplněný formulář zašlete spolu se zbožím a kopií původní faktury jako obyčejnou pojištěnou zásilku bez dobírky na adresu Tamto, s.r.o., Mikuláškova 529/1, 674 01 Třebíč. Prosím NEZASÍLEJTE zboží jako balík na poštu.

Měněné nebo vrácené zboží musí být nepoškozené, nepoužité a kompletní. U zboží nesundávejte cedulky, neodlepujte etikety, roztržený sáček nevadí.

Reklamace zboží

Na naše zboží poskytujeme záruční dobu 24 měsíců. Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží a záruka se vztahuje na vady zboží, které se projeví v záruční lhůtě. Značka Kérastase garantuje účinnost svých produktů pouze v případě používání ucelené vlasové řady (např.Nutritive). Nabízené zboží je vynikající kvality a věříme, že budete plně spokojeni! V případě vyskytnutí ojedinělých výrobních či jiných vad postupujte následovně:

  1. Vytiskněte si návratkový formulář, který naleznete v této sekci výše.
  2. Formulář vyplňte a popište důvod reklamace zboží.
  3. Kompletně vyplněný formulář zašlete spolu se zbožím a kopií původní faktury jako obyčejnou pojištěnou zásilku bez dobírky na adresu Tamto, s.r.o., Mikuláškova 529/1, 674 01 Třebíč.

Reklamace přepravních služeb

Naše zásilky jsou pečlivě baleny zkušeným personálem a následně přepravovány z našeho skladu až k Vám domů přes smluvního dopravce. Při přebírání zásilky si zkontrolujte zda zásilka není:

  • mechanicky poškozena,
  • promáčena,
  • otevřena a příp. i znovu zalepena.

Pokud byste zjistili na zásilce viditelné závady, neváhejte s pracovníkem přepravní služby sepsat reklamační protokol. Následně nás kontaktujte a my vám rádi pomůžeme při řešení této reklamace.