Nejčastější dotazy

1. Zjistili jste chybu v objednávce?

Objednali jste špatný produkt, udělali jste chybu v adrese nebo chcete změnit způsob platby? Neprodleně nás kontaktujte na tel.: 222 701 386 nebo na jsem@paradivka.cz, vše za vás zařídíme a ve všem vám vyjdeme vstříc.

2. Jak postupovat při vrácení zboží?

Podrobné informace jsou k nahlédnutí v záložce Výměna a vrácení zboží.

3. Kam zasílat reklamace nebo vrácené zboží?

Vše zasílejte na adresu Induo, s.r.o., Mikuláškova 529/1, 674 01 Třebíč.

4. Máte u nás více objednávek, chcete je sloučit a neplatit poštovné navíc?

Zavolejte nám na tel.: 222 701 386 nebo napište na jsem@paradivka.cz, pokud se objednávky dosud neexpedovaly, zajistíme vám jejich sloučení. Dopravu budete platit pouze 1x nebo vůbec, pokud přesáhne hodnota zboží 1 000 Kč.

5. Kdy obdržím objednané zboží?

U zboží označené "skladem" a při objednání ve všedním dni do 12:00 hod. obdržíte zásilku následující pracovní den. V opačném případě za dva pracovní dny.